Idén 62%-kal többet költenek online játékokra

A forgalom az év végéig meghaladja a 700 millió eurót

A japán online játékok piaca folytatja töretlen menetelését: az OnlineGameForum becslése szerint 62%-kal több pénz kerül az iparágba, mint tavaly.

Image

Ragnarok online

A tavalyi 58 milliárd jenes forgalom után 2005-re már 94 milliárdos bevételre számíthatnak a vállalatok, több oknak köszönhetően. A kulcsszerepet a PS2-n futó Square Enix’, a pc-s Final Fantasy XI és a koreai fejlesztésű Ragnarok Online játsszák. Az online piac ráadásul hamarosan tovább bővül a kézi konzolok – PSP, DS – új képességeinek köszönhetően.

Az online játékok fejlődése más területekre is kihat: a Blizzard Entertainment World of Warcraft című játékára világszerte 3,5 millióan fizettek elő, ami a hagyományos játékok piacára is jótékony hatással volt.

GameFront

Kapcsolódó bejegyzések