Kilencedik alkalommal érkeztem Japánba, a mostani élményeimről írok.
Először is: tavaly szeptemberben megszüntették a Bécs - Haneda közvetlen járatot, nagyon kár érte. Elfelé 11, vissza 12 órával letudta az ember az utat. Most csak átszállós megoldások vannak, mi Frankfurton vagy Münchenen keresztül utazunk azóta.
Erre az útra a német anyacég kért el, így egyedül mentem Magyarországról, Münchenben találkoztam a német kollégákkal.
Mindig online becsekkolok, hogy helyet tudjak választani. Lufthansánál 23 órával a gépindulás előtt lehet.
A legjobb hely az Economy-n szerintem az első sor széle, kétüléses, én az ablak mellettit szeretem. Így fal van előttem, nem ülés, fel tudom tenni a lábamat nyújtani és ugyanúgy van képernyőm, csak a karfából kell kihajtani. Most is sikerül megcsípni.
A bécsi reptérre több út is van, most az egyik legismertebben útfelújítás van, emiatt a másik is be szokott dugulni. A sofőreink napi szinten mennek, úgyhogy ismerik a harmadik utat, Achau felé, az olajfinomítót hátulról megkerülőt, ahol mindig simán lehet menni.
A biztonsági ellenőrzés viszonylag gyorsan ment. Tavaly ott álltunk sokat, épphogy odaértünk a kapunyitásra. Sokáig azt hittük, hogy csak a reptér előtt, kint van dohányzó, de a 37-es kapunál is van a reptér legvégén (a 30. kaputól kezdik el kiírni). Bécs - München pont egy óra.
Ez az étterem nagyon tetszett, üvegekben friss fűszernövények és a falon is függőleges fűszernövény-kert volt.
Cameles és Winstonos nagy dohányzó is van.
A repülőút jó volt, gyorsan eltelt, bár most semmit nem tudtam aludni. A Haneda reptérről Friendly Airport Limousine busszal mentünk tovább Tokió állomásra, ahonnan sinkanszennel tovább. Furcsa volt, hogy a buszjegyvételnél sehova nem volt kiírva az Airport Friendly Limousine Bus, csak a narancsszárga színből látszik, hogy ez az. (A piros a Keikyuu talán). Ha szemben elindulsz előre, balra lifttel le, odaérkezel a buszokhoz. Lent is van vécé, várószoba automatákkal, dohányzó és még a wifi is működik odakint is.
Tokió állomásnál a Yaesu kijárat északi részénél, a Tekko-nál áll meg, ami egy buszterminál, két perc séta az állomásig.
Másfél óra után odaértünk Fukushimába.
A normál hotelszoba általában nagyon kicsi, az "előszobában" van három ruhafogas, egy ágy, egy miniasztal, minihűtő, beépített fürdőszobaegység és kész. Szerencsére emiatt a németek mindig kétágyas szobát foglalnak, ahol nagyobbak a terek. Az állomástól egy percre van a hotelunk, nagyon szép.

Kilencedik alkalommal érkeztem Japánba, a mostani élményeimről írok.

A bécsi reptéren már a múltkor kezdték el bevezetni, most már csak online csomagleadás van. Hiába van kinyomtatott repjegyed, oda kell állnod a terminálhoz, beadni az útlevelet és a repjegyet, ad helyette újat, illetve a feladós poggyászra csíkot kell nyomtatni, addig oda sem állhatsz a csomagleadós pulthoz, mert visszaküldenek. A csomagleadós pultban nem ül senki, de sokan ott álldogálnak, hogy segítsenek a terminállal. Magad rakod a csomagod a sínre, leméri, be kell szkennelni a csíkot, kiírja a repcsiadatokat, leokézod. Az új rendszer miatt óriási sor volt.A biztonsági ellenőrzés viszonylag gyorsan ment. Tavaly ott álltunk sokat, épphogy odaértünk a kapunyitásra.

Bécs - München pont egy óra. A müncheni reptérre a bécsi gép kicsit korábban érkezett, de kellett is az idő, mert a tokiói gép egy másik terminálon volt, shuttle vonattal kellett átmenni. 4 percenként jön és 3 perc az út, nem kell megijedni. Az állomástól még 13 perc séta.

Cameles és Winstonos nagy dohányzó is van.

A repülőút jó volt, gyorsan eltelt, bár most semmit nem tudtam aludni.

Másfél óra után odaértünk Fukushimába.

A normál hotelszoba általában nagyon kicsi, az "előszobában" van három ruhafogas, egy ágy, egy miniasztal, minihűtő, beépített fürdőszobaegység és kész. Szerencsére emiatt a németek mindig kétágyas szobát foglalnak, ahol nagyobbak a terek. És még szekrény is van! Az állomástól egy percre van a hotelunk, nagyon szép.

Érdemes egyszer kipróbálni a pizsit, amit adnak, nagyon japános érzés. Természetesen minden nap cserélik.

A fürdőszobában fogkefe, fogkrém, fülpiszka, borotva, fésű, kozmetikai vattapamacs van bekészítve. Illetve ebben a hotelben POLA tusfürdő-sampon-hajbalzsam van, ami nekem nagyon tetszik.

Még nem írt senki ezzel a cikkel kapcsolatban.
Ha szeretnél hozzászólni, akkor jelentkezz be vagy regisztrálj.
Szólj hozzá! (eddig 0 bejegyzés)
Ki van on-line?
Oldalainkat 110 vendég böngészi
Fórum legfrissebb
téma: Cikkeinkről - írta: phorvath, 16.02.16.
téma: Cikkeinkről - írta: Shinria, 16.01.05.
téma: Cikkeinkről - írta: phorvath, 15.12.23.
téma: Cikkeinkről - írta: Isaura, 15.06.30.