Az USA leállított egy japán majomkampányt

Az eMobile kommunikációs vállalat leállítani kényszerült hirdetési kampányát, amelyben egy majom szerepel – az amerikaiak szerint ugyanis rasszista Barack Obama elnökjelölttel szemben.

.https://szaku.hu/wp-content/uploads/2022/03/*.jpg width=”189″ height=”225″ hspace=”6″ alt=”Image” title=”Image” border=”0″ />

A reklámok, melyek a televízióban futottak és a vasútállomásokon is megjelentek plakátokon egy ?sz hajú, a rajongóktól megrészegültnek t?n? majmot ábrázolnak, aki vakuvillanások közepette vág meglehet?sen érdekes képet. A gesztikuláló majom alatt nagy, fehér bet?kkel a cég neve jelenik meg, és egy „CHANGE!” (válts) felirat. Az internetes társadalom USA-szerte felzúdult, mivel szerintük a szlogen és a majom szerepeltetése egyértelm?en a színes b?r? jelölt „Change we believe in” jelmondatát figurázza ki.

– Az eMobile már január óta használja ezt a majom-kabalát – nyilatkozta a vállalat egyik képvisel?je a Tokyo Reporternek. – Nincs összefüggés az általunk választott figura és akármilyen él? személy között – tette hozzá.

Számos angol nyelv? fórumon vitatták meg a kérdést, hogy a vállalat valóban kulturálisan érzéketlen-e. A cég, amely nagysebesség? kommunikációs megoldásokat kínál mobileszközökre egy Japánban él? amerikaitól írásos panaszt is kapott, amelyben a kampányt számára „kellemetlennek” festette le. A hirdetéseket 24 órán belül eltávolították a panasz beérkezése után.

A japán kommunikációs piacon olyan óriások is használnak állatokat, mint a Softank (?k kutyákat alkalmaznak a hirdetésekben) vagy a Fudzsi tévén futó „Change” cím? folytatásos dráma, amely a politikai választási harcokról szól. Az eMobile mégis úgy érezte, hogy a legjobb döntés a hirdetések visszavonása lesz.

Captain Japan

Related posts

Leave a Comment